niedziela, 18 grudnia 2011

Życie

Elo elo dzień dzisiaj na plus wgl dzisiaj na lodo z diana patka było fajnie (: Przyszła do mnie lena z bratem i z patrycja i troche mała pobawiłam od ojca kare dostałam pech .. Jutro do Jaworzna bedziemy śpiewac mam nadzieje że cos wygramy : ) Troche głodna jestem teraz ale zaraz sobie coś zrobie :d Ogólnie teraz siedze i nudze moi starsi ogladaj jakieś filmy jest git  . Zaraz ide z mamusia do sklepu bo ją suszy i sobie coś kupie też :d Wczoraj w auchanie masakra ale zarabiście było 6 godzin na nogach jesteśmy pro elo hahah :d tam sobie śpiewałam wszytko na tip top przy kasie albo tap madl huehue byli nam dotrzymac towarzystwa diana , dudek , kordian , zapała , grucha i jakiś przymuł hahah .xd
Wgl zabije diane z dudkowa muwiała nam że mamy autobus a miałyśmy go już dawno 17 po 13 a potem to już o 14 . 17 hahahahah i z buta cisnełyśmy a tak sie nam nie chciało .xd Te dni są bardzo meczoce zobaczymy jak bedzie jutro : * to ja spadam narka :) Uwielbiam to ! <3

http://www.youtube.com/watch?v=1TFrO8c_kVQ
tak światecznie ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz