czwartek, 29 grudnia 2011

Wybór przyjaciół na jakość nie na ilość .

Siema . Dzisiaj wstałam o 8.30 ale się wyspałam hahah :) Zjadłam już śniadanko wyszykowałam się i jest git po 12 idę po Darię żeby sobie pogadać i odrazu pójdziemy po drodze po Paulinke . Właśnie wysuszyłam włosy i zaraz będę je prostować huehue ;) Teraz aktulanie siedze na gadu i pisze z Wojtkiem i Penkejową <3 Wczoraj byłam na centrum i kupiłam sobie nową bluze z hausa taką jak chciałam :p Jeszcze na wieczór tak przed 18 wpadła do mnie nie spodziewanie Paulinka z Oskarem on siedział na ławce a my gadałyśmy w klatce hahah nie moge z tego liliputa uwielbiam cię Paulinka my to chyba tak już mamy że nie możemy nie gadać ze sobą ani się widzieć hahah :* Nie wiem o której ale wiem napewno że jeszcze do Diany się dzisiaj wybieramy z Pauliną <3 Dobra ja kończe miłego dnia <3 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz