czwartek, 22 grudnia 2011

Śnieg .

Witam (: co tam u was ? U mnie dobrze wczoraj spadł śnieg to jednak świeta beda świateczne huehue :) Ciesze się bo za nie całe 2 dni już beda świeta uwielbiam świeta one tak zbliżaja do siebie . Dzisiaj nie poszłam do szkoły stwierdziłam że nie będę w szkole się kisiła aż 4 lekcyjne godziny a potem jeszcze do kościoła no chyba i ch pogieło :d Wczoraj nie zły dzień do 12.30 lekcje potem u diany i ta nasza przesolona jajecznica hahahah kocham cie <33 Potem o 14 na wokal i jasełka było git zaśpiewałam nie stresowałam sie w ogóle i pani kasia i pani ola powiedziała że tu w ognisku było bardzo ładnie ale tam w Będzinie masakra hahaha no bywa :) Potem do paulinki o 16 coś huehue i poszłyśmy sie przejść akurat mnie odprowadziła do ogniska . Nie mogłam z tego jak wczoraj paulinka do mnie muwi tak  choć coś ci pokaże a ja do niej że też jej pokaże wziełam śnieg i jej tak na twarz huehue ale to ujdzie potem spotkaliśmy karola i taka pania do której dzień dobry mówiliśmy a ona zaczeła się jąkać ale polew wczoraj no dosłownie masakra :) Wgl nie mogłam wczoraj z dwóch osob a szczególnie z jednej aż to było śmieszne jak nie wiem co .xd Jak można komuś chcieć podrzucić maryche ale oczywiście jej nie mieć ale mieć zamiar a potem na fejsie się wypierać że nie wie o co choci hahaha . xd Dzisiaj chbya do paulinki jakieś zdjecia skarbie ? :* i na dworek gosie zgarniemy itd to sie zobaczy . :) Teraz siedze i się nudze ale zaraz musze się ogarnać i posprzatać , a potem do auchana i gicior ! <3 Spadam Pa :*

2 komentarze: