środa, 28 grudnia 2011

Effects of life

Witam :) co tam u was ? u mnie dobrze .Dzisiaj dzień rozpoczłam o 9.30 wyspałam się nareszcie :) dzisiaj zamia wyjść z Paulinka może gdzieś wgl dzisiaj jade chyba na centrum tak mi mamma powiedziała że pojedziemy ponieważ może coś sobie kupimy nareszcie nowego :) Od kąd wstałam bolą mnie mięśnie brzucha to chyba od wczorajszego gimmie gimmie hahahah <3 Wczoraj spoko o 12.30 byłam umówiona ale zadzwonił że za godzine to się wkurzyłam potem dzwoni i że o 14 coś na żeromie no to przyszłam czekałam czekałam nagle przyszedł dał mi kwiaty i przez cała drogę musiał mnie przeraszać aj . :* Spoko było nie powiem ładny jest tzn "boski " hahaha <3 jak wczoraj przyszłam do Paulinki i wcześniej przez telefon z nią gadałam myślałam że mnie zabije że dostałam kwiaty a ona nie hahaha nie mogłam z niej poszła mamie pokazać jakie kwiaty dostałam i do taty też oj Paulinka twojego taty tekst był dobry hahaha :) No jest git Paulinka pogodzona z Oskim boskim hahah :d Nie będę wam pisać przez jaki sposób się pogodzili itd bo to jej sprawa .Kocham takie dni ale i tak mi coś nie daje spokoju mam cholerna ochotę iść do kogoś i z tym kimś pogadać korci mnie ale Paulinka by mnie zabiła :) Bo ja mam nic o tym niby nie wiedzieć huehue <3 A wam jak minoł wczorajszy dzień ? Ja spadam do napisania kochani Pa :* Posłuchajcie tej piosenki pewnie każdy z was ją zna ciągnie bardzo do tańca zależy czy ktoś lubio tańczyć . :)

http://www.youtube.com/watch?v=SwTCLMx6W1I

lubicie tańczyć ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz