piątek, 30 grudnia 2011

Babeczki .

Cześć wam ! Dzisiaj nie zbyt ładna pogoda ale jest git . Wstałam rano z łóżka myślą że jutrojest dopiero 30 a tu szook że dzisiaj i kurde jutro sylwester i nadal nie wiem czy idę do Paulinki ;x Ale raczej pójdę a jak nie to nienawidze mojich rodziców ! Dzisiaj do Pauliny o 14 będziemy robić babeczki i sprzątać aj.:* Wczoraj dzień na wielki plus po 12 po darię byłam potem o 13 po Paulinke poszłyśmy i potem o 14 po Dianę i robiłyśmy sobie słiit focie narazie ich nie mam więc wam nic nie dodam :c :) Takie wczorajsze nasze odpały a szczególnie z Darią bo Diana nam tam przeżywała o tych blogach a my z Darią wymyśliłyśmy że same też tak napisać umiemy o Justinie hahahah dam wam link bo założę tam z Darią te opowiadania :)Wczoraj również pojechałam tak o 17 do plejady kupiłam sobie 2 bluzki z croppa :) Nie mam co już pisać więć Narcia <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz