piątek, 13 stycznia 2012

Brak czasu .



  Cześć wam ! :) dawno już nie dodawałam notki bo nie mam zazbytnio czasu a to jakieś wyjazdy a to to a to tam to stoje na wykończeniu ale żyje i jest świetnie wczorajsze wracanie z Świętochłowic z festiwalu o 23 było mega miło spędzony czas w ogóle strasznie się uśmiałam w drodze powrotnej haha :) Uwielbiam takie wypady <3 na hallera dopiero byliśmy tak po 22 rozłaczaliśmy się potem każdy po kolei haha jak przyszłam do domu to zjadłam i od razu wlnełam się poszłam spać hahah zasnełam tak o 24 i nie poszłam do szkoły spałam do 11 nie ma co aj tam jak nie pójde to się nic nie stanie :) Dzisiaj pewnie znowu na Akcent w ogóle będe mieć trochę dalej na zajęcia ponieważ się przeprowadzamy do Kiepury huehue fajnie bo tam jest więcej miejsca :p Nie ma to jak iść przez Pogoń i w środku nocy gdzie prwie każdy iśc i śpiewać Bruno Marsa hahaha <3 dobra koniec już z opowieściamy . Teraz aktulanie siedze słucham muzyki i jem ciastka mmm :) i tak po 14 bede musiała iść do Paulinki po lekcje oo taaak ! ;p To do napisania Narcia :* 


Orbitka <3 



3 Orbitki <3 





Miłego dnia i weekendu :)

1 komentarz:

  1. mam tego pączka *.*
    mogę na cb liczyć? strasznie potrzebne sa mi głosy, gdybyś mogła namówić swoją rodzinę/znajomych/przyjaciół dosłownie kazdeego, zeby zagłosowali byłabym ci strasznie wdzięczna! pamietaj, ze dochód z tych sms'ów idzie na cele charytatywne, w tym roku na turnusy dla niepełnosprawnych! :)

    OdpowiedzUsuń